Google Adwords vs. Seznam Sklik

Navigátor: Domů / Zvýšení návštěvnosti stránek / PPC reklama / Adwords vs. Sklik vs. Facebook

Google Adwords vs. Seznam Sklik vs. Facebook

Google AdWords

  • Adwords je reklamní systém vytvořený a provozovaný společností Google.
  • umístění reklam je možné ve vyhledávání Google, partnerských vyhledávačích a reklamní síti Google zobrazující Vaše reklamy na stovkách tisíc webových stránek (YouTube, ČSFD.cz, Centrum.cz...).
  • Google je nejpoužívanější vyhledávač na světě. Proto i Google Adwords je nejpoužívanějším a nejpropracovanějším reklamním systémem. Poskytuje množství nástrojů a funkcí, které umožňují efektivní plánování, vytváření, úpravy a měření PPC kampaní.
  • Google Adwords nabízí nepřeberné množství typů reklamy (textové, grafické, flashové, video, mobilní) a efektivní možnosti jejich cílení a optimalizace.
  • PPC specialista ve společnosti ESOnet.cz je držitelem certifikátů odborné způsobilosti Google Adwords.

Seznam Sklik

  • Sklik je český PPC reklamní systém provozovaný českým vyhledávačem Seznam.
  • Sklik není tak propracovaný reklamní systém jako Google Adwords, ale i přesto nabízí možnosti zobrazování textových a grafických reklam ve vyhledávání a v kontextové síti (partnerské stránky např: Firmy.cz, Stream.cz, Hyperinzerce.cz).
  • Česká Republika je jednou z mála zemí světa, kde není Google nejpoužívanějším vyhledávačem a to díky portálu Seznam.cz, který si stále udržuje velmi těsné vedení. Podle posledních měření v poměru Seznam 51% a Google 49%. Proto je vhodné pro všechny PPC kampaně cílené na ČR využívat služby Google Adwords a Seznam Sklik společně.

Facebook Ads

  • Facebook Ads je jedním z nejmladších PPC reklamních systémů.
  • Facebook má přes 900 milionů uživatelů a z toho přes 3,5 milionu uživatelů v ČR. Facebook je tedy jedním z nejnavštěvovanějších webů světa.
  • Na rozdíl od reklamních systému Google Adwords a Sklik, Facebook Ads nevyužívá k cílení na uživatele klíčová slova, ale cílí na základě umístění, demografie a zájmů. Tímto přesným cílením lze dosáhnout zobrazování reklamy uživatelům, kteří o daný produkt mají skutečně zájem a je větší pravděpodobnost, že na reklamu kliknou.
  • Facebook Ads zobrazuje kombinaci textové a grafické reklamy.

Vytvořit web

Hledáte seriózní společnost, která Vám poradí, vytvoří a postará se internetové stránky, e-shop (inrnetový obchod)? Nebo chcete pouze grafický návrh (webdesign) ušitý přímo na míru? Jste na správném místě... >>více zde<<

Chci být vidět

Máte internetové stránky, internetový obchod a malou návštěvnost? Zařídíme vše potřebné, aby jsme Vám zvedli návštěvnost Vašich internetových stránek. Naši klienti obsazují první místa ve vyhledávačích. >>více zde<<

Rychlá navigace