Porovnání PPC reklamy s ostatními druhy reklamy

Navigátor: Domů / Zvýšení návštěvnosti stránek / PPC reklama / Porovnání PPC reklamy

Porovnání PPC reklamy

Reklama v TV a rádiu

  • Televizní reklama a reklama v rádiu na rozdíl od PPC reklamy oslovuje obrovské množství lidí, ze kterých má o Váš produkt zájem jen mizivé procento lidí. Reklama se tak může stát obtěžující.
  • Je vhodná pro zvýšení povědomí o značce.
  • Svoji délkou umožňuje zveřejnit jen velmi málo informací. Na konci většiny reklam je tedy zveřejněna webová adresa pro nalezení dalších informací. Proč si tedy neušetřit tento nákladný mezikrok a nevyužít přímo inzerci na internetu, kde PPC reklama jedním kliknutím zobrazí veškeré informace o Vás a Vašich produktech na webu?

 

ppc_tabulka2


Reklama v tisku

  • Inzerce v tisku je kompromisem mezi relativně dobrým zacílením (odborné časopisy s malým nákladem) a minimálním zacílením (zpravodajské noviny, bulvár s velkým nákladem). Je tedy možné oslovit úzkou skupinu lidí, kteří by se mohli stát potenciálními zákazníky nebo masu lidí, kteří o Váš produkt pravděpodobně nebudou mít zájem.
  • Inzerce v tisku je stejně jako reklama v TV a rádiu velmi špatně měřitelná. Je tedy velmi obtížné zjistit, zda se Vám reklama vyplácí či nikoliv.

Vytvořit web

Hledáte seriózní společnost, která Vám poradí, vytvoří a postará se internetové stránky, e-shop (inrnetový obchod)? Nebo chcete pouze grafický návrh (webdesign) ušitý přímo na míru? Jste na správném místě... >>více zde<<

Chci být vidět

Máte internetové stránky, internetový obchod a malou návštěvnost? Zařídíme vše potřebné, aby jsme Vám zvedli návštěvnost Vašich internetových stránek. Naši klienti obsazují první místa ve vyhledávačích. >>více zde<<

Rychlá navigace